سوالات متداول

مشکلات عمومی اشتراک

چگونه از اشتراکم استفاده کنم ؟

پس از خرید اشتراک به بخش "راهنمای استفاده" مراجعه کنید، در این بخش آموزش‌های مرتبط با تمام دستگاه‌ ها و سیستم عامل های سازگار با سرویس‌های ما را مشاهده می کنید.
برای برخی از دستگاه ها و سیستم عامل ها چندین راهکار استفاده موجود است، لذا توصیه می شود تمامی راهکار های موجود را بررسی کنید و بهترین راهکار را برای دستگاه خود انتخاب کنید.

اطلاعات اشتراکم را فراموش کرده‌ام، چکار کنم ؟

اگر از کاربران قدیمی ما هستید اما اطلاعات اشتراک خود را فراموش کرده اید؛ وارد بخش "بازیابی اشتراک" شوید، اطلاعات مرتبط با خرید اشتراک موردنظر خود را وارد کنید تا آن را از طریق ایمیل و تلفن همراه دریافت کنید.
بعد از ثبت درخواست، درصورتی که مشخصات اشتراک خود را در Inbox ایمیل‌تان پیدا نکردید، پوشه Spam یا Junk ایمیل خود را نیز بررسی کنید.

چگونه رمزعبور اشتراکم را تغییر بدهم ؟

جهت تغییر رمزعبور خود میبایست به "بخش کاربری" مراجعه کنید.

خطای نام کاربری و رمز عبور و یا Authentication Failed دریافت می کنم، چکار کنم ؟

این خطا معمولا با ورود نام کاربری و یا رمزعبور اشتباه رخ می دهد، لذا همیشه به هنگام ورود اطلاعات خود دقت کنید؛ نام کاربری و رمزعبور تمامی اشتراک های ما با حروف کوچک ثبت شده اند.
این خطا به دلیل رسیدن کاربران آنلاین اشتراک شما به حد نصاب خود (۲ کاربر همزمان) نیز می تواند رخ دهد و جهت جلوگیری از آن میبایست ابتدا ارتباط خود را با سرویس های ما در یکی از دستگاه های متصل شده قطع کنید.
تمامی اشتراک های ما به صورت پیش فرض ۲ کاربره هستند، این بدین معناست که اگر تعداد کاربران آنلاین یک اشتراک به حدنصاب خود (۲ کاربر همزمان) رسیده باشد، هیچ کاربر دیگری تا زمان قطع اتصال یکی از کاربران فعال نمی تواند به سرویس های ما متصل شود.

سوالات قبل از خرید

آیا سرویس های شما دستگاه من را پشتیبانی می کند ؟

جهت مشاهده دستگاه ها و سیستم عامل های سازگار با سرویس های ما به بخش "راهنمای استفاده" مراجعه کنید.

با یک اشتراک به کدام سرویس‌ها دسترسی دارم ؟

با یک اشتراک به تمامی سرویس های ما دسترسی خواهید داشت، جهت مشاهده دستگاه ها و سیستم عامل های سازگار با سرویس های ما به بخش "راهنمای استفاده" مراجعه کنید.

کاربرد اشتراک دوکاربره چیست ؟

دارنده یک اشتراک دو کاربره می تواند به صورت همزمان از طریق نهایتا ۲ دستگاه و مکان مختلف از سرویس های ما استفاده کند
این بدین معناست که اگر تعداد کاربران آنلاین یک اشتراک به حدنصاب خود (۲ کاربر همزمان) رسیده باشد، هیچ کاربر دیگری تا زمان قطع اتصال یکی از کاربران فعال نمی تواند به سرویس های ما متصل شود.
تمامی اشتراک های ما دو کاربره می باشند.

مدت اشتراک از چه زمانی شروع می شود ؟

مدت زمان اشتراک خریداری شده بعد از اولین اتصال موفق شروع می ‌شود.
مدت زمان اشتراک تمدید شده تنها درصورتی که قبل از تمدید به پایان رسیده باشد، بعد از اولین اتصال موفق محاسبه خواهد شود؛ در غیر اینصورت به همان روال قبل ادامه می یابد.

سرویس های شما را چگونه تست کنم ؟

جهت تست تمامی سرویس های ما می توانید به بخش "اشتراک تست رایگان" مراجعه کنید، در این بخش می توانید یک اشتراک تست چند دقیقه ای و یا یک اشتراک ۷ ساعته رایگان دریافت کنید.
پس از دریافت این اشتراک با مراجعه به بخش "راهنمای استفاده" سرویس های ما را در دستگاه خود تست کنید.

چگونه یک اشتراک خریداری کنم و عضو شوم ؟

وارد بخش "خرید و تمدید اشتراک" شوید، از ستون اول گزینه "خرید اشتراک" را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید.
از ستون دوم اشتراک موردنظر خود را انتخاب کنید و در ستون سوم گزینه پرداخت را بزنید.
تمامی درگاه‌ها از تمام کارت های بانکی پشتیبانی می کنند، لذا برای پرداخت تنها به یک کارت بانکی و رمز دوم آن نیاز دارید، درصورتی که رمز دوم را ندارید، می توانید از طریق خودپرداز بانک خود آنرا فعال و دریافت کنید.
پس از پرداخت موفق به سایت ما منتقل می شوید و اطلاعات اشتراک علاوه بر نمایش در سایت ما، از طریق ایمیل و تلفن همراه نیز برایتان ارسال خواهد می‌ شود.

چگونه اشتراکم را تمدید کنم ؟

وارد بخش "خرید و تمدید اشتراک" شوید، از ستون اول گزینه "تمدید اشتراک" را انتخاب کرده و اطلاعات اشتراک خود را وارد کنید، البته اگر قبلا وارد سایت شده باشید، نیازی به ورود مجدد اطلاعات نیست.
از ستون دوم اشتراک موردنظر خود را انتخاب کنید و در ستون سوم گزینه پرداخت را بزنید.
تمامی درگاه‌ها از تمام کارت های بانکی پشتیبانی می کنند، لذا برای پرداخت تنها به یک کارت بانکی و رمز دوم آن نیاز دارید، درصورتی که رمز دوم را ندارید، می توانید از طریق خودپرداز بانک خود آنرا فعال و دریافت کنید.
پس از پرداخت موفق به سایت ما منتقل می شوید و نتیجه تمدید اشتراک علاوه بر نمایش در سایت ما، از طریق ایمیل و تلفن همراه نیز برایتان ارسال خواهد می‌ شود.
درصورتی که اشتراک شما قبل از تمدید دارای اعتبار بوده باشد، اعتبار خریداری شده به آن اضافه خواهد شد.

اطلاعات اشتراکم را فراموش کرده‌ام، چکار کنم ؟

اگر از کاربران قدیمی ما هستید اما اطلاعات اشتراک خود را فراموش کرده اید؛ وارد بخش "بازیابی اشتراک" شوید، اطلاعات مرتبط با خرید اشتراک موردنظر خود را وارد کنید تا آن را از طریق ایمیل و تلفن همراه دریافت کنید.
بعد از ثبت درخواست، درصورتی که مشخصات اشتراک خود را در Inbox ایمیل‌تان پیدا نکردید، پوشه Spam یا Junk ایمیل خود را نیز بررسی کنید.

بانک کارت من در لیست درگاه‌ها نیست، چکار کنم ؟

تمامی درگاه‌ها از تمام کارت های بانکی پشتیبانی می کنند، لذا برای پرداخت تنها به یک کارت بانکی و رمز دوم آن نیاز دارید، درصورتی که رمز دوم را ندارید، می توانید از طریق خودپرداز بانک خود آنرا فعال و دریافت کنید.

کد تخفیف را از کجا تهیه کنم ؟

جهت دریافت کد های تخفیف که برای تمدید و خرید اشتراک قابل استفاده هستند، "صفحه فیسبوک ما" و "کانال تلگرام ما" را دنبال کنید.

مشکلات عمومی در ویندوز

خطای نام کاربری و رمز عبور و یا Authentication Failed دریافت می کنم، چکار کنم ؟

این خطا معمولا با ورود نام کاربری و یا رمزعبور اشتباه رخ می دهد، لذا همیشه به هنگام ورود اطلاعات خود دقت کنید؛ نام کاربری و رمزعبور تمامی اشتراک های ما با حروف کوچک ثبت شده اند.
این خطا به دلیل رسیدن کاربران آنلاین اشتراک شما به حد نصاب خود (۲ کاربر همزمان) نیز می تواند رخ دهد و جهت جلوگیری از آن میبایست ابتدا ارتباط خود را با سرویس های ما در یکی از دستگاه های متصل شده قطع کنید.
تمامی اشتراک های ما به صورت پیش فرض ۲ کاربره هستند، این بدین معناست که اگر تعداد کاربران آنلاین یک اشتراک به حدنصاب خود (۲ کاربر همزمان) رسیده باشد، هیچ کاربر دیگری تا زمان قطع اتصال یکی از کاربران فعال نمی تواند به سرویس های ما متصل شود.

آنتی ویروس من به برنامه شما اجازه اجرا شدن نمی دهد، چکار کنم؟

اگر به هنگام نصب و یا اجرای برنامه هوشمند، آنتی ویروس شما از آن جلوگیری و یا آن را پاک می کند، این بدین دلیل است که برخی از امکانات برنامه ما به صورت مستقیم با اینترنت سر و کار دارد و این باعث اشتباه آنتی ویروس در شناسایی می شود، لذا هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید.
برای جلوگیری از بروز این مشکل می توانید به هنگام سوال آنتی ویروس برنامه ما را تایید کنید و یا از طریق تنظیمات آنتی ویروس خود و بخش Exclusions برنامه ما را به لیست برنامه های مجاز اضافه کنید.
این مشکلات در نسخه های جدید برنامه با اعمالات اصلاحات لازم رفع خواهند شد، در صورتی که مشکل همچنان پابرجاست از طریق بخش "ارتباط با پشتیبانی" با ما تماس بگیرید و منتظر پاسخ ما باشید.

بعد از اتصال، اینترنتم قطع می شود، چکار کنم ؟

اگر پس از اتصال به سرویس های ما در ویندوز ارتباط شما با اینترنت قطع می شود ابتدا از سرویس قطع اتصال کرده و سپس سیستم خود را ریستارت کنید، سپس مجددا جهت اتصال تلاش کنید، در صورتی که مشکل همچنان پابرجا بود، ابتدا برنامه Proxifier (مربع طوسی در کنار ساعت) را باز کنید و اگر خطوطی به رنگ قرمز مشاهده می‌کنید آنها را از طریق بخش "ارتباط با پشتیبانی" برای ما ارسال کنید و منتظر تماس ما باشید.
درصورتی که هیچ گونه خطوط مشکی یا قرمز در این برنامه دیده نمی شود از طریق Control Panel ویندوز وارد مسیر "Internet Options > Connection < LAN Setting" شوید، تنظیمات این بخش میبایست همانند تصویر باشد.
درصورتی که پس از اعمال تغییرات و ذخیره آن، مشکل همچنان باقیست دلیل دیگر این مشکل می تواند یک بدافزار بر روی سیستم شما باشد؛ جهت اسکن و پاکسازی سیستم خود از هرگونه بدافزار مرتبط با این مشکل برنامه "AdwCleaner" را دانلود و نصب کنید، سپس سیستم خود را Scan کرده و بدافزارهای یافت شده را پاک کنید و سپس سیستم خود را ریستارت کرده و مجددا تلاش کنید.
درصورتی که مشکل همچنان باقیست با از طریق بخش "ارتباط با پشتیبانی" با ما تماس بگیرید و منتظر تماس ما باشید.

خطای خاصی دریافت می‌کنم، چکار کنم ؟

اگر به هنگام استفاده از برنامه، مشکل و یا خطای خاصی مشاهده می کنید آنرا از طریق بخش "ارتباط با پشتیبانی" با ما در میان بگذارید.
اگر پس از اتصال به سرویس های ما در ویندوز ارتباط شما با اینترنت قطع می شود ابتدا از سرویس قطع اتصال کرده و سپس سیستم خود را ریستارت کنید، سپس مجددا جهت اتصال تلاش کنید، در صورتی که مشکل همچنان پابرجا بود، ابتدا برنامه Proxifier (مربع طوسی در کنار ساعت) را باز کنید و اگر خطوطی به رنگ قرمز مشاهده می‌کنید آنها را از طریق بخش "ارتباط با پشتیبانی" برای ما ارسال کنید و منتظر تماس ما باشید.